Projektledare med fokus på givarlojalitet till Hjärt-Lungfonden
Att kliva upp varje morgon med vetskapen om att du och ditt jobb verkligen gör skillnad. Det är väl det de flesta drömmer om, men få verkligen vågar ägna sig åt.
För det krävs ju att du vågar ta steget att kombinera roliga och utmanande arbetsuppgifter med en god och inspirerande arbetskultur ihop med att faktiskt vara med och kämpa för ett större syfte.
Nu finns den chansen på riktigt – om du är en nyfiken analytiker och skicklig kommunikatör som har erfarenhet av hur du skapar riktigt lojala intressenter. Varsågod: det är din tur att vara den personen vi andra bara vågar drömma om att vara.
Vi letar efter dig som är van att arbeta med kundprocessen och som har tidigare erfarenhet från insamling, kundklubbar eller lojalitetsprogram för kunder. Rollen kommer att innefatta arbete med nyrekrytering av givare, såväl som att utvärdera mönster av befintliga och nya kanaler och sätt att möta kunderna. Du kommer att ingå i ett team och ha nära samarbeten för att tillsammans driva kampanjer mot gemensamma mål.
Du har
tidigare erfarenhet från lojaliseringsarbete mot kund, som till exmepel kundklubb
tidigare erfarenhet från nyrekrytering av kunder och givare
projektledarerfarenhet.
Kommer du dessutom sedan innan från en liknande bransch och har arbetat med kundanalys är det ett stort plus.
I rollen som Projektledare med fokus på givarlojalitet kommer du genom ditt arbete verkligen kunna göra skillnad för organisationen och få möjlighet att vara del av en platt, vänlig och värderingsdriven organisation!
Vi välkomnar alla olikheter och är övertygade om att mångfald berikar våra perspektiv, förbättrar våra resultat och får oss att trivas bättre. Vi uppmuntrar alla sökande – oavsett könsidentitet, bakgrund, funktionsvariation, etnicitet och ålder.
Hjärt-Lungfondens vision är en värld fri från hjärt- och kärlsjukdom. Ingen ska bli lämnad ensam med saknaden efter en mamma, en pappa, ett barn eller en partner. Det är den drömmen vi kämpar för varje dag. Därför samlar vi in pengar till forskning och arbetar för ökad kunskap om forskningens betydelse. Verksamheten är helt beroende av gåvor från privatpersoner och företag. 2022 delade vi ut cirka 359 miljoner kronor till livsviktig forskning.
Du söker smidigt genom att klicka på ”Ansök” och bifogar enkelt din LinkedIn-profil.